Drankspellen voor lange zomeravonden

In deze zomer en met de daarbij behorende lange zwoele avonden is het de hoogste tijd voor het aanschaffen van leuke drankspellen. Deze drankspellen staan garant voor veel lol en ongein samen met vrienden. Bij deze door Marktconcurrent voor u geselecteerde drankspellen website vind je maar liefs 68 verschillende drankspellen. Hier tussen zit er vast wel eentje voor een leuke avond of avonden.

Denk hierbij aan een bierpong tafel of de drinking roulette game…….. Op deze site vind je gegarandeerd alles voor een hele leuke avond met vrienden en bekenden. alleen de aspiriennes zal je ergens anders moeten halen.

Op de site kunnen 4 extreme drankspellen worden gevonden

Wij zijn het met jullie eens! drankspelletjes zijn geweldig en kunnen jou en je vrienden een mega gezellige avond bezorgen. Echter is er een verschil tussen leuk, gezellig een drankspelletje spelen en een drankspel spelen om te drinken. De producten in deze categorie hebben wij bewust “extreme “genoemd. Deze producten kunnen ook een heel naar einde maken aan de o zo gezellige avond. Vanuit onze kant komt dan ook het advies: Maak er een geweldige avond van en geniet maar wel met mate en maak geen misbruik van de producten uit deze categorie.

 

Bekijk ook onze facebookpagina voor nog meer leuke akties!

Aanbevolen door Google voor drankspellen

Wij zijn niet aansprakelijk en wijzen iedere aansprakelijkheid af voor de gevolgen van activiteiten die worden ondernomen op basis van deze website en/of producten die worden aangeboden.

De NIX18drankspellen-campagne is een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en een groot aantal partners (Koninklijke Horeca Nederland, KWF kankerbestrijding, Longfonds, Trimbos-instituut, NOC*NSF, supermarkten verenigd in het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, GGD Nederland, GGD’en, Thuiswinkel.org, de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit en de ministeries van Veiligheid en Justitie ). Doel van de campagne is het versterken van de sociale norm ‘niet drinken en roken tot je 18e‘. De campagne richt zich op de hele samenleving, meer in het bijzonder de omgeving van jongeren. Iedereen zou het normaal moeten gaan vinden als jongeren voor hun 18e niet roken of drinken.

Aanbieding voor allen